برای ارتقای خدمات دهی به مراجعان بیمارستان هشترود چه اقداماتی صورت گرفته است؟
دکتر نادر علیزاده رئیس شبکه بهداشت و درمان هشترود در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار عصرهشترود در تشریح اقدامات صورت گرفته در بیمارستان این شهرستان در چند ماه گذشته گفت: اقدامات صورت گرفته در بیمارستان در چند بخش تجهیزات بیمارستانی، بهینه سازی فضای عمومی بیمارستان و همچنین بهبود کیفیت خدمات رسانی دنبال شده است.
وی افزود: بهسازی رمپ ورودی درمانگاه، تعویض کفپوش اتاق عمل، بهسازی آشپزخانه و همچنبن احداث آلاچیق در حیاط بیمارستان جهت استفاده همراهان بیمار در روزهای سرد و گرم سال، تجدید 50 درصدی سیستم فاضلاب بیمارستان و برنامه ریزی برای تکمیل کلی آن، انتقال بوفه به محوطه، جداسازی مسیر ورود و خروج آمبولانس با خودروهای شخصی و همچنبن برنامه ریزی برای تغییر فضای سبز محوطه از اقدامات صورت گرفته در مورد بهینه سازی فضای عمومی این بیمارستان است.
علیزاده ادامه داد: خرید 2 عدد مانیتور علائم حیاتی بیمار، افزایش تخت احیای نوزاد، خرید دستگاه اتوآنالایزر، خرید دستگاه رایولوژی پرتابلو اضافه شدن یک دستگاه آمبولانس از شاخص ترین اقدامات جهت افزایش کیفیت خدمات رسانی به مراجعان است.
وی تصریح کرد: تجهیز پانسیون و محل اقامت پزشکان در راستای تقویت حضور و ماندگاری پزشکان در سطح منطقه با هزینه ای بالغ بر ۵۵۰ میلیون تومان و تخصیص اعتبار بالغ بر ۸۰۰ میلیون در جهت بهبود امکنه و سازه های ارائه خدمات بهداشتی و درمانی از اقدامات برنامه ریزی شده در حوزه سلامت است.
وی تاکید کرد: تمامی تلاش بنده و همکاران جهت افزایش رضایت عمومی از خدمات رسانی در بیمارستان است تا اهالی شهرستان بدون دغدغه جهت مداوا به بیمارستان مراجعه کنند.
گزارش از رقیه فرج زاده
https://e-rasaneh.ir/Certificate/97050