جلب رضایت مشتریان مهمترین دستور کار بیمه ها
فرماندار هشترود: جلب رضایت مشتریان باید مهمترین دستور کار بیمه ها باشد.
دکتر قشلاقی در دیدار با مدیرعامل بیمه دی با اشاره به وابستگی شرکت بیمه دی به نهاد بنیاد شهید گفت: یکی از قراردادهای مهم شرکت بیمه دی، ارائه خدمات بیمه درمان تکمیلی به خانواده معزز شهدا، جامعه ایثارگری، جانبازان و آزادگان بوده که جزو افتخارات این شرکت است.
وی همچنین با اشاره به این که بیمه دی دارای میز خدمت است افزود: پرداخت های این بیمه به مراکز درمانی باید به روز باشد؛ به گونه ای آنلاین در مدت ۷۲ ساعت به پرونده ها رسیدگی شود.
وی با بیان اینکه کارِ بیمه تلفیقی از دانش، تخصص و تجربه برای ارائه خدمات مناسب به مشتریان است ،گفت : تدوین سیاست های توسعه ای که باعث خلق ارزش و جلب رضایت مشتریان می شود نیز باید در دستور کار باشد.
وی با اشاره به اینکه جانبازان زیر پوشش بیمه دی داروهای خود را می توانند درب منزل دریافت کنند، افزود: قرار دادی توسط بیمه دی با داروخانهها به عنوان طرح دارو رسان ایجاد شده است که در آن جانبازان زیر پوشش داروهای خود را می توانند درب منزل دریافت میکنند.
وی اظهارداشت: بیمه شدگان زمینگیر نیز از خدمات درمانی این شرکت بهرهمند میشوند لذا در هر دو ماه یک بار پزشک برای معالجه به منازل آنها مراجعه کرده و خدمات درمانی ارائه میدهند.
در پایان لازم به ذکر است در دولت آقای رئیسی از سال ۱۴۰۳ حقوق افراد تحت پوشش بنیاد شهید دو برابر شده است.
گزارش از رقیه فرج زاده
https://e-rasaneh.ir/Certificate/87716